Tiedotteet: Jäsenkirjeet

Alla listattuna Ikimetsän ystävien tiedotteita uutuus-järjestyksessä. Vasemmalla olevasta valikosta voit listata tiedotteita aihealueittain.

• 20.12.2016 - 16:53

Luonnonperintösäätiön vuosilehti 2016 on julkaistu.

Lehti postitetaan kaikille Ikimetsän ystävät ry:n jäsenille vuoden 2017 alussa. Lehden elektronista versiota voit lukea jo nyt.

• 14.03.2014 - 08:16

Jäsentiedote 1/2014 sisältää vuosikokouskutsun.

• 30.05.2012 - 13:19

Jäsentiedote 2/2012 sisältää mm. pääkirjoituksen " Vastauksia kysymyksiin", Ilta metsärunouden parissa, METSO-hanke Lounais-Suomessa: Puustoisten perinneympäristöjen hoito luonnonlaidunnuksella ja tulevat tapahtumat.

• 27.02.2012 - 07:00

Jäsentiedote 1/2012 sisältää mm. pääkirjoituksen "Vuosi metsänsuojelua", Lajistoinventoinneista iloa ja hyötyä ja Metsien suojeluakin voi suoramarkkinoida sekä vuosikokouskutsun.

• 09.09.2011 - 05:40

Jäsenkirje 3/2011 sisältää mm. pääkirjoituksen "Suojelualueen käyttöoikeus", artikkelin "Tiedotuksesta käytännön suojelutoimiin", metsäkuulumisia muualta kurkistetaan Kultainen metsä valokuvanäyttelyyn ja tietenkin kerrotaan Luonnonperintösäätiön suojelualue kuulumiset sekä menneet ja tulevat tapahtumat.

• 09.05.2011 - 09:49

Jäsenkirje 2/2011 sisältää mm. pääkirjoituksen "Metsiensuojelioiden syvät rivit", tietoa vuosikokouksesta, Luonnonperintösäätiön kahdesta uudesta suojelualueesta, jutun "Oikeus eksymiseen" ja tulevat tapahtumat.

• 24.02.2011 - 07:19

Jäsenkirje 1/2011 sisältää mm. pääkirjoituksen "Metsäinen perintö", juttusarja "Näe metsä puilta" kolmannen osan, kevätseurannasta tietoa ja vuosikokouskutsun. Vuosikous pidetään perinteiden mukaan Tampereella Vanhalla kirjastotalolla 5. maaliskuuta klo 14.00 alkaen. Luvassa on kokouksen päätteeksi pieni musiikkiesitys.