Tiedotteet: Jäsenkirjeet

Alla listattuna Ikimetsän ystävien tiedotteita uutuus-järjestyksessä. Vasemmalla olevasta valikosta voit listata tiedotteita aihealueittain.

• 25.09.2018 - 14:49
  • 20.12.2016 - 16:53

Luonnonperintösäätiön vuosilehti 2016 on julkaistu.

Lehti postitetaan kaikille Ikimetsän ystävät ry:n jäsenille vuoden 2017 alussa. Lehden elektronista versiota voit lukea jo nyt.

• 14.03.2014 - 08:16

Jäsentiedote 1/2014 sisältää vuosikokouskutsun.

• 30.05.2012 - 13:19

Jäsentiedote 2/2012 sisältää mm. pääkirjoituksen " Vastauksia kysymyksiin", Ilta metsärunouden parissa, METSO-hanke Lounais-Suomessa: Puustoisten perinneympäristöjen hoito luonnonlaidunnuksella ja tulevat tapahtumat.

• 27.02.2012 - 07:00

Jäsentiedote 1/2012 sisältää mm. pääkirjoituksen "Vuosi metsänsuojelua", Lajistoinventoinneista iloa ja hyötyä ja Metsien suojeluakin voi suoramarkkinoida sekä vuosikokouskutsun.

• 09.09.2011 - 05:40

Jäsenkirje 3/2011 sisältää mm. pääkirjoituksen "Suojelualueen käyttöoikeus", artikkelin "Tiedotuksesta käytännön suojelutoimiin", metsäkuulumisia muualta kurkistetaan Kultainen metsä valokuvanäyttelyyn ja tietenkin kerrotaan Luonnonperintösäätiön suojelualue kuulumiset sekä menneet ja tulevat tapahtumat.

• 09.05.2011 - 09:49

Jäsenkirje 2/2011 sisältää mm. pääkirjoituksen "Metsiensuojelioiden syvät rivit", tietoa vuosikokouksesta, Luonnonperintösäätiön kahdesta uudesta suojelualueesta, jutun "Oikeus eksymiseen" ja tulevat tapahtumat.