Kuulumisia Turun kirjamessuilta

Luonnonperintösäätiöllä ja Ikimetsän ystävät ry:llä oli yhteinen edustus Turun kansainvälisillä kirjamessuilla 1.-3. lokakuuta. Uusi aluevaltaus metsiensuojelusta tiedottamiseen osoittautui positiiviseksi yllätykseksi myös paikalla olleelle Luonnonperintösäätiön puheenjohtajalle Pentti Linkolalle, joka saapui paikalle reppuineen.

Reppuun pakatut omat teokset, joiden tuoton Linkola lahjoitti suoraan Luonnonperintösäätiölle, kävivät kaupaksi omistuskirjoitusten kera. Paluumatkalle hän lähtikin varsin tyhjän repun kanssa.

Samalla myytiin Luonnonperintösäätiön lahjakortteja, lisäksi myynnissä oli Sanni Sepon ja Ritva Kovalaisen valokuvateoksia Puiden Kansa ja Metsänhoidollisia toimenpiteitä, joiden tuotta lahjoitettiin myöskin suoraan Säätiölle. Yhteensä lahjoituksia kertyi 1679 euroa. Yhdeltä viikonlopulta vaikuttava saavutus, kiitos kaikille metsien tilasta huolestuneille! 3000 neliötä metsää saadaan kertyneellä summalla suojeluun.